Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
όπως σας είπα, σ΄αυτό το blog θα μιλάμε για βιβλία, πολλά βιβλία. Αλλά όχι μόνο. Θα μιλάμε και για θέατρο και για σινεμά και για μουσική και για ό,τι άλλο μας συναρπάζει και μας ομορφαίνει τη ζωή. Γιατί είναι σημαντικό να ομορφαίνει η ζωή μας.
Σήμερα θέλω να σας μιλήσω ξανά για το βιβλίο που σας έγραψα προχθές, το οποίο με έχει συναρπάσει και πιστεύω ότι πρέπει να το διαβάσετε οπωσδήποτε. Είναι το βιβλίο "Η Δύναμη της Καρδιάς" του Baptist de Pape, εκδόσεις Λιβάνη, του 2014. Μιλάει για το πώς θα λειτουργήσουμε από την καρδιά μας ώστε να βρούμε τον πραγματικό σκοπό της ζωής μας. Είναι πραγματικά ένα συναρπαστικό βιβλίο.
Σας παραθέτω ένα ακόμα απόσπασμα που πιστεύω ότι θα σας βοηθήσει:
Περισυλλογή
Η Αποστολή σας
Για να κατανοήσετε καλύτερα την αποστολή σας, κάντε στον εαυτό σας τα ακόλουθα ερωτήματα:
-Ποιος είμαι;
-Τι θέλω;
-Ποιο είναι το αληθινό μου στοιχείο;
-Τι με καθοδηγεί η καρδιά μου να θέλω και να κάνω;
-Ποιος είναι ο σκοπός της ζωής μου;
-Ποιοι είναι οι ήρωες/ηρωίδες μου στην ιστορία, τη μυθοπλασία και τη μυθολογία ή τη θρησκεία; Ποιο στοιχείο θαυμάζω περισσότερο στον καθένα;
-Ποιες είναι οι ξεχωριστές ικανότητες και τα ταλέντα μου;
-Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτές τις ξεχωριστές ικανότητες και τα ταλέντα για έναν ευρύτερα σκόπό;
Να είστε αρκετά γενναίοι ώστε να ακολουθήσετε την πορεία που έχουν χαράξει για εσάς η καρδιά και η ψυχή σας, ακόμα και αν φαίνεται ασυνήθιστη ή συναντά αντίσταση από άλλους. Μην ξεχνάτε ότι εάν ακολουθείτε αυτό που ήρθατε στον κόσμο να κάνετε, το πεπρωμένο σας θα αποκαλυφθεί, έστω κι αν χρειάζεται χρόνο.

Καλή Ανάγνωση! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA