΄Ιασις εκδόσεις Κοντύλι

Μια πρόταση για το βιβλίο μου από μια παλιά φίλη. Την ευχαριστώ από την καρδιά μου....


Η τέχνη μου σφραγίζει τη ζωή
Ακούραστα βλέμματα
και σώματα ασώματα πάνω στο δικό μου
πάνω στο δικό σου.
Ο φλοίσβος ν ακουμπά τα χείλη σου
κι εσύ ν αναρωτιέσαι ακόμα
Υπάρχει Θεός;

H ποιητική συλλογή της Βολιώτισας Μαρίας Αλμπανίδου ,μιας "μεγάλης ρομαντικής" κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις κοντύλι, απ 'οπου και το παραπάνω ποιήμα.Η ποιηση της έτσι όπως την ένιωσα εγώ κινείται οριακά στο δίπολο φανταστικό -πραγματικό, σαν να χτίζει υπερβατικές γέφυρες ανάμεσα στο όνειρο και στην πραγματικότητα.Η οριακή αίσθηση του μετεωρισμού ανάμεσα σε δύο κόσμους. Η Μαρία Αλμπανίδου σε πετάει από το φως στο σκοτάδι και μέτά πάλι στο φως.Πότε βαθιά ανθρώπινη ,διάφανη,γήινη και πότε βαθιά σκοτεινή,μεταφυσική.Κάπου ανάμεσα στους δύο αυτούς κόσμους ίσως να βρίσκεται και η "ίασις", η δική της, η δική μας...Η Μαρία ζωγραφίζει στον αέρα μία πόρτα ,την ανοίγει και φεύγει...και θες να την ακολουθήσεις
Vassia Gogou


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA