Καλησπέρα!

΄Εχω από το 2014 να αναρτήσω κάτι! Ναι ναι ναι το ξέρω! Είμαι αμελής! Κάτι όμως στο βιβλίο που διαβάζω με κινητοποίησε να γράφω πιο συχνά. Το βιβλίο λέγεται "Μαθήματα Ευτυχίας", είναι της Γκρέτσεν Ρούμπιν και είναι εκδόσεις Πατάκη. Το βιβλίο έγινε Νο1 μπεστ σέλερ των New York Times. Εκεί λοιπόν η Ρούμπιν αναφέρει μεταξύ των άλλων " Φτιάξε ένα ιστολόγιο" και δίνει καταπληκτικές συμβουλές για το πώς να γίνεις μπλόγκερ. Το θεώρησα ως σημάδι από το σύμπαν, λοιπόν, αφού σκέφτηκα σχεδόν φωναχτά: " μα εγώ είμαι μπλόγκερ, γιατί να μην ασχοληθώ με το μπλόγκ μου;". ΄Ετσι από δω και στο εξής θα σας μιλάω για βιβλία, αφού αυτό είναι το πάθος μου. Διαβάζω σχεδόν όλη μέρα. Τέσσερα και πέντε μαζί. Και το κάνω από πολύ μικρή. ΄Ετσι θ΄αναρτώ εδώ διάφορα αποσπάσματα από βιβλία που διαβάζω ή διάβασα και μου άρεσαν και μπορείτε αν θέλετε να σχολιάζετε.

Ξεκινάμε λοιπόν, με το βιβλίο που διάβασα πρόσφατα "Η Δύναμη της Καρδιάς" του Baptist de Pape εκδόσεις Λιβάνη. Το βιβλίο αναφέρεται στο ότι από την αυγή της ανθρώπινης ιστορίας, οι μεγάλοι διδάσκαλοι των πνευματικών παραδόσεων σε όλο το κόσμο περιέγραφαν την καρδιά ως πηγή αληθινής δύναμης και κατανόησης. Το βιβλίο αυτό μιλάει για το πώς μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τη δυναμική της δικής μας καρδιάς, με τη βοήθεια των σημαντικότερων ταγών του αιώνα.
Μάγια Αγγέλου, Ιζαμπέλ Αλιέντε, ΄Εκχαρτ Τόλε, Ντίπακ Τσόπρα, Πάουλο Κοέλο, Τζο Ντισπέντσα και πολλοί πολλοί άλλοι.

Σας γράφω ένα απόσπασμα:

Εκχαρτ Τόλε
Είναι ζωτικής σημασίας σε κάθε σας εγχείρημα να ρωτάτε τον εαυτό σας όχι τόσο "Τι είναι αυτό που θέλω από τη ζωή;" όσο "Τι είναι αυτό που θέλει η ζωή να κάνω; Τι είναι αυτό που θέλει να εκφράσει η ζωή μέσα από μένα;" Μπορείτε επίσης να το ονομάσετε ολότητα. "Τι θέλει η ολότητα να εκφράσει μέσα από μένα;" ΄Η μπορείτε να το αποκαλέσετε θεϊκή διάσταση: "Τι θέλει  πραγματικά η καρδιά εδώ;" Κι όταν έχετε ευθυγραμιστεί μ΄αυτό, σας έρχεται σαν μια πολύ ισχυρή παρόρμηση από μέσα σας-μπορεί να εκδηλωθεί σαν ενθουσιασμός, σαν κάτι που σας χαροποιεί, δεν σας αγχώνει. Μ΄αλλα λόγια απολαμβάνετε πλήρως την τωρινή στιγμή.  Καλή Αρχή, Καλή Ανάγνωση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA