Έρωτες

Μόνη διαβαίνοντας ξαποσταίνω στις πένθιμες μνήμες του μυαλού μου
και του σώματος.
Βάθος απύθμενο η επαφή μου με τα πράγματα και τις ιδέες.
Ασυλλόγιστο βάρος ανώφελων καταστάσεων και λυγμών.
Ποίησις,
αλληγορία,
λήθη.
Αδιάκοπη,έντεχνη κατασκευή ανισόπεδων οραμάτων.
Και θλίψη.
΄Οχι στοργική,
μα βαριά θλίψη
κουρασμένων ονείρων,
διαδεχόμενα ασταμάτητα το ένα το άλλο
και λησμονώντας ξεδιάντροπα τη δική μου μνήμη,
τη δική μου ύπαρξη.
Δολιοφθορά.
Βασκανία.
Σαθρός βρυχηθμός κουρασμένου αρότρου.
Να οι αγάπες σου,
να τα ονείρατά σου,
όσο για τους έρωτες,
γελοίοι,όπως πάντα.
Ανιστόρητοι.
Ομαδικοί ενταφιασμοί αλαλαγμένης μοιρολογήτρας.
 Να οι αγάπες σου,
να τα ονείρατά σου,
όσο για τους έρωτες,
μοναδικοί
σε εύρος, πλήθος, πάθος,
εντούτοις ανιστόρητοι,
ισοσκελείς και ορθογώνιοι,
σαν τα μεγάλα τρίγωνα, που σκεπάζουν τα σπίτια.
Ναι, αυτά των σκεπών.


 
 

Σχόλια

  1. Καλή αρχή λοιπόν! Και με ένα όμορφο και μάλλον αντιπροσωπευτικό σου κομμάτι!
    Να το τρέφεις και να τρέφεσαι από αυτό... Να το μεγαλώσεις και να σε μεγαλώσει... Χέρι χέρι...
    Και πότε πότε θα συναντιόμαστε εδώ ή στα Spirogyrismata μου. Θα με θυμάσαι ως το πρώτο σχόλιο.... Ευχομαι να είναι καλό το "ποδαρικό"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ ιδιαίτερα! Είθε οι ευχές σου να φέρουν ούριο άνεμο και να κυματίσουμε αντάμα στα πελάγη του νου, της ψυχής και της τέχνης.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA