ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ

Καλημέρα, καλημέρα αγαπημένες φίλες και αγαπημένοι φίλοι. Σήμερα θα σας μιλήσω για κάτι πολύ προσωπικό μιας κι ο αγαπημένος μου φίλος, συνεργάτης μου και αρχισυντάκτης στην εφημερίδα Θεσσαλία Δημήτρης Ράλλης μου ζήτησε να το κάνω. Πρόκειται για το νέο μου βιβλίο που μπορείτε να το δείτε στο site των εκδόσεων Κοντύλι σ΄αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση (https://kondyli.gr/synomilies/ )και να το παραγγείλετε μάλιστα σε προνομιακή τιμή, να το βρείτε και στο βιβλιοπωλείο Αλισάχνη, Αναλήψεως με Ιωλκού έναντι Νομαρχίας, στην Πένα στην Σπυρίδη με Δημητριάδος και πιθανά αργότερα και στο public αλλά και σε όλα τα βιβλιοπωλεία της  Ελλάδας. Πρόκειται για τις "Συνομιλίες" ένα βιβλίο με ποιήματα δικά μου και σκίτσα του καλλιτέχνη Γιώργου Δημητριάδη, το δεύτερο βιβλίο μου με ποιήματα, καθώς το πρώτο εκδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2015 και ήταν η "Ίασις", πάλι από τις εκδόσεις Κοντύλι.

Αυτό το βιβλίο βγήκε μέσα από την αγάπη των ανθρώπων που το φρόντισαν, το πρόσεξαν και δούλεψαν μαζί του. Είναι μια συλλογική δουλειά. Είμαι ευγνώμων για τον υπέροχο εκδότη μου και ψυχή των εκδόσεων Κοντύλι Δημήτρη Παντελή, για την εκπαιδευτικό και συγγραφέα Σταυρίνα Λαμπαδάρη που έκανε τις διορθώσεις και τέλος για τον αγαπημένο φίλο Γιώργο Δημητριάδη που επιμελήθηκε το εξώφυλλο και τα σκίτσα του βιβλίου. Αυτοί οι άνθρωποι το αγκάλιασαν, το αγάπησαν και είναι υπεύθυνοι σε μεγάλο βαθμό μαζί με μένα φυσικά τη δημιουργό για το αποτέλεσμα που θα δείτε όσοι και όσες το πάρετε στα χέρια σας.

Όσο για μένα, σ΄αυτό το βιβλίο βρίσκεται όλη η ψυχή μου κατατεθειμένη. Ολοκληρώνεται ένας μεγάλος κύκλος ζωής με αυτά τα ποιήματα, κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής μου και πορεύομαι πια για άλλα μονοπάτια, άλλες διαδρομές ακόμα καλύτερες, ακόμα μεγαλύτερες, ακόμα ψηλότερες. Γιατί όπως λέω και στο ποίημά μου "Να πορεύεσαι":

Να πορεύεσαι όμορφα

στη μέρα σου

στη ζωή σου

στη στιγμή. 

Έχω δουλέψει πάρα πολύ πάνω σ΄αυτά τα ποιήματα εδώ και πολλά χρόνια. Είναι στην ουσία μια συνομιλία ή μάλλον πολλές συνομιλίες που κάνω με εμένα την ίδια εξ΄ου και ο τίτλος. Περιλαμβάνει όμως και άλλα ποιήματα όπως τον "Πρόσφυγα",΄ένα ποίημα το οποίο γράφτηκε για την εκδήλωση της ομάδας Volos Poetry Slam που πραγματοποιήθηκε στο Βόλο στις 21 Μαρτίου 2016, Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στους πρόσφυγες. Όπως επίσης και το ποίημα "Money" που είναι γραμμένο στα αγγλικά. Αλλά περιλαμβάνει και άλλα ποιήματα όπως το "Εμείς" και το "Δύο άνθρωποι" που αναφέρεται στις σχέσεις των ανθρώπων τις ερωτικές και το "Οι φίλοι" που μιλάει για το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους φίλους μας. Περιλαμβάνει και άλλα όμορφα ποιήματα, όπως την "Λευκή Αγάπη" ένα ποίημα που αγαπώ πολύ και σας το παραθέτω πιο κάτω.

Δεν θα ήθελα όμως να σας κουράσω άλλο. Θα ήταν μεγάλη τιμή να επικοινωνήσουμε μέσω του βιβλίου μου κι όταν σας βρω στο δρόμο ή σ΄ένα καφέ να πίνετε τον καφέ σας να μου πείτε δυο λόγια για το πώς σας φάνηκαν τα ποιήματά μου. Θα ήταν πραγματικά μεγάλη μου η χαρά. Ως τότε σας εύχομαι μακροημέρευση και αγάπη.

Και όπως λέω και στο ποίημα μου που, όπως σας είπα αγαπώ πολύ, την "Λευκή Αγάπη":

Είναι λευκή η αγάπη,

Χωρίς χρωματισμούς.

Αέναη.

Μοσχοβολάει θυμάρι και δενδρολίβανο. 

Καλή μας αντάμωση! 

 

   Βιογραφικό Σημείωμα

 

Η Μαρία Αλμπανίδου γεννήθηκε στον Βόλο, όπου και κατοικεί. Σπούδασε στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια έκανε το Μεταπτυχιακό της στον Κλάδο των Ποινικών και Εγκληματολογικών Σπουδών του ιδίου Πανεπιστημίου. Είναι πτυχιούχος της Ανωτάτης  Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης  ΑΣΠΑΙΤΕ (Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων).

 

Δούλεψε στον Βόλο ως δικηγόρος. Έχει δουλέψει επίσης στις φυλακές Κασσαβέτειας ως συντονίστρια προγραμμάτων εκπαίδευσης σε ανηλίκους σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Δημιούργησε στον Βόλο την μη κυβερνητική οργάνωση «Άρσις» για ανηλίκους απειλούμενους από το φάσμα του κοινωνικού αποκλεισμού. Στο πλαίσιο των ενδιαφερόντων της για τα καλλιτεχνικά δρώμενα, έχει υποστηρίξει ως Καλλιτεχνική Διευθύντρια το Θεατρικό  Εγχείρημα «Ρε Αλέξης».

 

Στον Βόλο από το 2013 διοργανώνει με την ομάδα της λογοτεχνικές βραδιές με συγγραφείς σε συνεργασία με διάφορους εκδοτικούς οίκους. Από τον Ιανουάριο του 2020 αρθρογραφεί συστηματικά στην εφημερίδα «Θεσσαλία», κυρίως στο Κυριακάτικο φύλλο, για το βιβλίο, το σινεμά και το θέατρο. Η ποιητική συλλογή «Ίασις» που εκδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2015 από τις Εκδόσεις Κοντύλι είναι η πρώτη της ποιητική συλλογή. Διατηρεί το blog «Υάκινθος» (mariaalbanidou.blogspot.com) για θέματα πολιτισμού, βιβλίου και  τέχνης. Μιλά πολύ καλά Γαλλικά και Αγγλικά. Αγαπάει τη φύση, τα ζώα και τα παιδιά.*

 *Το άρθρο δημοσιεύθηκε σήμερα Κυριακή στην εφημερίδα του Βόλου Θεσσαλία, 28/11/2021, τόσο την έντυπη όσο και την ηλεκτρονική.

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA