ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ




΄Ενα δείγμα δουλειάς από το καινούργιο μου βιβλίο που πρόκειται να εκδοθεί με τίτλο "Συνομιλίες". Είναι μια συνεργασία του αγαπημένου μου θείου και εξαιρετικού ζωγράφου Christos Sipsis που πολλοί από εσάς είδατε πρόσφατα δουλειά του στον Χώρο Τέχνης δ. και δική μου. Ποίηση δική μου και έργα του θείου μου.
Θα χαρούμε πολύ ν΄ακούσουμε τα σχόλια σας!!
Σας ευχαριστούμε πολύ!!
Την αγάπη μου!!

ΠΟΡΤΕΣ
Σαν την άμπελο μεγάλωνα
άπλωνα δεξιά και αριστερά.
Μεγάλα λόγια ξεστόμιζα
αθυροστομίες.
Τα μάζεψα.
Μεγάλα κατώφλια διάβηκα.
Ξεχάστηκαν.
΄Ηρθε η πικρή η ώρα.
Ωιμέ Θεοί!
Τι μου προφητεύσατε;
Δοξασίες παλιές μου προαναγγείλατε.
Διάβηκα πόρτες μεγάλες.
Παιδιά δεν βρήκα.
Ανθρώπους δεν βρήκα.
Δεν άξιζε πραγματικά να δώσεις την ψυχή σου.
Πέρασα πόρτες μικρές.
Συναντήθηκα λες με το διάβολο.
Περπάτησα,όμως, κάτι πόρτες φωτεινές και ξάστερες.
΄Ελαμψε η καρδιά μου.
Ξαστέρωσε η ψυχή μου.
΄Όλα γύρω μου γίναν φως ιλαρό.
Αυτές τις πόρτες θα κουβανώ
μέχρι να βγει η ψυχή μου.

Βόλος 15-9-2017
17:13




 Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA