ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΤΑΞΗ, ΖΩΗ ΣΕ ΤΑΞΗ




Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα φίλοι και φίλες και καλά να περνάτε σήμερα Καθαρά Δευτέρα όπου κι αν βρίσκεστε!!!💕💖💓💗

Θέλω, εκτός από την έκθεση του θείου μου Χρίστου Σιψή που μόλις ανέβασα, να σας μιλήσω για ένα εξαιρετικό βιβλίο, μιας και σε λίγο καιρό θα μαζέψετε τα χειμωνιάτικα και θα βγάλετε τα καλοκαιρινά. Μ΄αυτό το βιβλίο όχι μόνο θα ξεκαθαρίσετε το σπίτι σας απ΄ ό,τι παλιατζούρα τυχόν έχετε με αποτέλεσμα ν΄αναπνεύσει και να μπει καθαρός και φρέσκος αέρας στα ντουλάπια σας και στα συρτάρια σας αλλά θα ξεκαθαρίσετε και με τη ζωή σας, την ψυχή σας, το κορμί σας το  ίδιο.
Και θα σας πω αμέσως σε τι αναφέρομαι, για να μην σας κρατάω σε αγωνία.

Στο αμέσως παρακάτω βιβλίο:













Σπίτι σε Τάξη
Ζωή σε Τάξη
της Marie Kondo
Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Το βιβλίο αυτό υπέπεσε στην αντίληψη μου πριν από κανένα χρόνο μέσω ενός άρθρου στο internet. Και τότε δοκίμασα για πρώτη φορά υποτυπωδώς τη μέθοδο αλλά χωρίς να δώσω περαιτέρω σημασία, αφού ήταν απλώς ένα άρθρο και επιπλέον δεν είχα το βιβλίο. Αλλά μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Και έτσι πριν λίγο καιρό αγόρασα το βιβλίο.
Η Marie Kondo είναι μια γιαπωνεζούλα που έχει αναπτύξει μια παγκοσμίου πρωτοτυπίας μέθοδο, την περίφημη KonMari, για το πώς να συγυρίζεις, να οργανώνεις και να τακτοποιείς το σπίτι σου.
Η ίδια είναι γκουρού πλέον της τακτοποίησης αφού το κάνει από τα πέντε της χρόνια και πλέον το κάνει επαγγελματικά τόσο στην Ιαπωνία όσο και σ΄όλο τον κόσμο.
Και θα μου πείτε, τώρα, τι με έπιασε και σας αναφέρω ένα βιβλίο για την οργάνωση του σπιτιού.
Αυτό το βιβλίο είναι πολύ πέρα απ΄αυτό. Αυτό το βιβλίο κάνει πολύ περισσότερα από το να σου τακτοποιεί το σπίτι. Αυτό το βιβλίο σου βάζει σε τάξη τα θέλω σου, τα όνειρά σου, τις πληγές σου, τα όχι και τα ναι που έχεις πει κατά καιρούς. Αυτό το βιβλίο είναι ένας οδηγός επιβίωσης σε δύσκολους καιρούς.Ξεκαθαρίστε, οργανώστε και πετάξτε ό,τι δεν χρειάζεστε από το σπίτι σας και θα πετάξετε από τη ζωή σας και την ψυχή σας πολλά πολλά βάρη
Και δεν χρειάζεται, όπως αναφέρει η Marie Kondo, η οποία είναι πολύ του πετάγματος, αν ξεκαθαρίσετε για παράδειγμα τα ρούχα σας, ό,τι δεν χρειάζεστε να το πετάξετε. ΄Οχι! Δώστε το σε ανθρώπους που πραγματικά πιστεύετε ότι το έχουν ανάγκη. Και η ψυχούλα σας θα γεμίσει χαρά και αυτοί οι άνθρωποι θα σας ευγνωμονούν και η ντουλάπα σας θ΄αναπνεύσει και γενικά όλη σας η σχέση με τα πράγματα που κατέχετε θ΄αλλάξει.
΄Ολα αυτά φυσικά σας τα αναφέρω, γιατί τα έχω εφαρμόσει. Και το βάρος που έφυγε από την ψυχή μου είναι τεράστιο. Μπήκε μία τάξη στη ζωή μου! Κι ακόμα δεν έχω τελειώσει! 

Αυτά προς το παρόν!!
Ελπίζω να το πάρετε το βιβλίο και να το βρείτε εξίσου με μένα χρήσιμο!

Μέχρι την επόμενη φορά έχετε την αγάπη μου!!!💕💖💙💜

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA