Για τη γιορτή μου 15-8-2018

Είναι το τραγούδι που με εκφράζει απόλυτα από το 1999, το τέλος δηλαδή του προηγούμενου αιώνα και μέχρι σήμερα. Το έχω ακούσει σ όλες του τις παραλλαγές. Δυνατά, πολύ δυνατά, σιγανά, πολύ σιγανά, σιωπηλά. Μόνο που τώρα πια αυτό το τραίνο άφησε πίσω του " τα άλλα τραίνα να περνούν" και άφησε πίσω του τη σκόνη του και τον καπνό του.
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες και όλους για τις υπέροχες στιγμές που μου έχετε χαρίσει τόσα χρόνια εδώ μέσα, μα κι έξω από δω. Είναι πολύτιμες κι ακριβές σαν μικρά διαμαντάκια και τις κρατάω να ξέρετε σε μια άκρη του μυαλού μου και της καρδιάς μου σαν πολύτιμο δώρο και θα βρίσκονται εκεί για πάντα.
Να είστε όλοι καλά. Να αγαπάτε και να αγαπιέστε. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!💝🌸🌼🌳🌺🌹💗




https://www.youtube.com/watch?v=zJ0j-18fCWg

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΡΕΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ, ΕΡΩΤΕΣ

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ 5 Π.Μ. ROBIN SHARMA